Co všechno si vnucovači tarifů mohou ještě dovolit?

Upozornění: následující zápisek bude patrně obsahovat sprostá slova a další nevhodné výrazy.

V pondělí (15.3.) někdy v dopoledních hodinách mi začal zvonit telefon. Pro nás ne moc ukecané je tak šance 50:50, že je to zase nějaký spam. Na displayi se zobrazilo číslo 724163325. A nemýlil jsem se :-) Člověk z telefonu se představil jako někdo z T-Mobilu. Tady už jsem zarazil - čísla začínající 724, aspoň pokud vím, patří O2. Ano, sice dneska je možné čísla převádět a kdesi cosi, ale proč by zaměstnanec/etc T-Mobilu měl takové číslo používat. No, člověk je v pondělí dopoledne rozespalý a předtím, než jsem to zvednul, jsem si ani nebyl jistý, co tam za číslo bylo...

V první chvíli operátor na druhém konci prohlásil, že za věrnost/blablabla mohu získat volání zdarma, telefon a já nevim co ještě. Ano, jasně, operátor bude každému dávat volání zdarma, víceméně jen tak, to se mu určitě jistě vyplatí. Věřím, že i kdyby měl T-Mobile nějakou potřebu dělat se na zákazníky strašně hezkým, tak podobné super nabídky bude dávat firemním zákazníkům utrácejícím x tisíc měsíčně za volání a ne někomu s pravidelnou útratou +- 200,- Každý průměrně inteligentní šimpanz si tedy domyslí, že tato nabídka patrně bude mít nějaký háček. I kdyby to opravdu mělo být výhodné, tak to pořád bude nějaký výdaj navíc a já fakt nikomu volat nechci a to ani zadarmo :-)

Na otázku, zda mě může požádat o monitorovaný hovor, jsem odpověděl že může, ale že nemám zájem. Zajímavé je, že něco podobného se mi přihodilo pár dnů předtím. To už si ani neevidují čísla lidí, kteří je poslali do háje? Tento hovor ovšem v téhle chvíli od všech ostatních normálních spamů začal odlišovat. Místo nějakého rozloučení, omluvení nebo něčeho takového padla otázka, o co přesně nemám zájem. Chladně jsem odpověděl, že nemám zájem o volání zdarma a vůbec tuto nabídku. Následně se z telefonu ozvalo velice arogantnim a agresivnim tónem: "Takže vy nemáte zájem o volání zdarma, blablabla, telefon, blablabla, 2500 kreditu, blablabla." To už mě začalo vytáčet, copak za to, že něco nechci, mám poslouchat od někoho takovýhle držky? Odpověděl jsem suše: "Ne, nemám."

A nastává zlatý hřeb, když operátor se stejně arogantnim tónem zeptá: "A nemáte někoho ze svých blízkých, kdo si alespoň váží peněz?!" Tlak stoupá, krev se začíná vařit a zcela jistě mi to zase zkrátilo několik minut z života. Do toho co já dělám s penězi nikomu nic není a podobné výtky se tak možná můžou akceptovat od rodičů, jiných blízkých lidí, ale určitě ne od nějakýho debila, co celej den sedí u telefonu a buzeruje lidi. A už vůbec nevim, proč bych si neměl vážit peněz za to, že si nenechám vnutit vysloveně kravinu. Mám se snad za to cítit provinile? I přes nesmírnou touhu odpovědět ve stylu "po tom je ti úplný hovno, zmrde" jsem se ovládl, prohlásil že ne a rozloučil se. Ale co mám čekat příště?

To už ta touha podvodníků po zisku je taková, že když na slušné telefonáty přestanou lidé skákat, tak na ně začnou být nepříjemní a vyčítat jim, že si neváží peněz? A co bude dál? Nechtěj mi příště rovnou vyhrožovat, že mě zastřelí, když si nevemu to super volání zadarmo? Nebo ještě líp, kdyby si mě odchytli na ulici a mlátil železnou trubkou tak dlouho, dokud nepodepíšu? Pak by se to možná mohlo i uzákonit, že občan je povinen se nechat okrást, aby podvodníci nezkrachovali. Asi bych se měl začít usmívat, protože bude hůř...

Komentáře

Taky mi volal. Dělala jsem na lince tak jsem si ho vyslechla. Strašné!!! Mlel a mlel. Jen na cenu se me zeptal, kolik provolam. Pak si rovnou řekl at vytahnu občanku a nadiktuji mu údaje :-)). Vytkla jsem mu jeho momotoní hovor a začal být arogantní. Prý už dnes uzavřel 10 smluv, což je nereálné když volá kolem 10té hodiny. Tak jsme mu řekla, že to musi byt opravdu bohatý, když vím že kus má kolem 1000,- Kč. Rozloučili jsme se. Do hodiny mi vola číslo 724163325.Zvednu to a tam se mlčí. Tam me to navedlo sem. Takže napřed mi volá 724161361.

Když jsem byla na obědě, někdo mi volal. Hmmm, kdo to tak asi mohly být? :) Vyťukám do google "724163325"... ach taaak, pán operátor... škoda, čekala jsem pozvánku na rande... no tak snad jindy ;)

K. Lescaut

Poslední dobou taky praktikuju, že zmeškané hovory, které najdu více jak 2x, napřed hledám v googlu a v případě nálezu ukládám a raději rovnou nezvedám :-)

Ahoj všem ... I já měla právě hovor s oním nepříjemným mužem. Hučel jako piliňáky ... ale jsem s těmito prudiči vždy hotova raz dva ... nemám zájem, jsem spokojená s tím, co mám a UMÍM si najít na netu vše, co potřebuju ... naschle.

Žádné rozčilování a podobné nerváky ... ono stačí říct, když otravuje jedno a to samé číslo vícekrát, že jej nechám zjistit a posléze podám trestní oznámení za obtěžování. Zatím to zabralo vždy. A doporučuji si čísla ukládat - mám je pod P ... prudiči 1 - x ...

:-D

hezký den všem

.. někdy po dvanácté hodině z tohoto čísla, údajně z t-mobile (můj operátor). po slušném odmítnutí chtěl pokračovat, tak jsem mu dal ještě šanci. vyzvídal, kolik provolám.. řekl jsem mu že si nevedu přesnou statistiku, začal být nevrlý, tak jsem se s ním rozloučil.

Me zase uz hodne dlouho volaji z T-mobile jestli nechci jejich bezvadny sluzby, pricemz mam cislo uz pul roku prevedeny k Vodafone, takze to je vzdycky velmi kratky hovor. Nicmene nelibi se mi to, ze jsem jim jednou rekl necht si vymazou moje cislo z databaze a za par mesicu mi volali z toho samyho cisla znova ...

Stejne tak mel kamarad hezky hovor ...

Dobry den, ... T-mobile, mate chvilku?
Chvilka by byla.
Mam tady, ze si dobijite kredit, nemel byste zajem o pausal?
Ne, nechci, jsem spokojen s tim, co mam.
Kdybyste si poridil pausal, tak mate tohle levnejsi, tohle zdarma ...
Opravdu nemam zajem.
Mohla bych vam nabidnout jeste toto a toto, kdyz budete chtit ten pausal.
Ne, nechci, jsem spokojenej s dobijenim kreditu.

No a takhle to pokracovalo jeste asi minutu. To byl taky T-mobile.

A musim rict, ze od Vodafone mi za tech pul roku zatim nikdo nevolal ;).

Dnes mi taky volal nejakej zmrd udajne z t-mobile z toho cisla, ktery je psany nahore. Ze prej sem dobrej zakaznik a ze pro me ma nabidku jestli mam chvili cas tak sem rek ze nemam protoze sem u vodafonu a odpoved byla ze to je jedno jestli teda nechce nekdo z rodiny usetrit tak sem rek ze ne a polozil sem to. to uz je od prechodu na vodafon asi 10tej telefonat udajne z t-mobilu ve kterym mi nabyzeli hory, doly za to jakej sem uzasnej zakaznik a ja pritom provolam maximalne 200,- mesicne. takze me opet nasrali stim jak sou vlezli a otravujou cloveku zivot.

Též mě takhle obtěžovali, zavolala jsem na operátora a velmi důrazně jsem si stěžovala, že si NEPŘEJI jakékoliv nabízení produktů, jinak že si budu stěžovat na vyšších místech nebo si změním operátora. Slečna mě ujistila, že mi něbude už nikdo volat a pokud budou něco chtít, kontaktují mě smskou. a od té doby (cca 3 měsíce) je klid.

Dnes mi volala operatorka ze stejného čísla. Představila se jako společnost T-mobile a začali mi nutit nějaký produkt ačkoliv mám jakoukoliv reklamu a obchodní kontakt u operátora zakázán. Beru to tedy jako obtěžování. Jsou to evidentně podvodníci, protože proč by někdo z T-mobilu používal předvolbu 724, která patří O2? Přenos čísla je dnes sice možný, ale určitě se tak neděje se služebníma telefonama, které patří přímo T-mobile. Tito opruzovači evidentně poškozují T-mobile tím, že se vydávají za jejich zaměstnance a obtěžují jejich zákazníky. Jedná se tedy o nekalou soutěž a T-mobile by měl provést patřičné právní kroky. Pokud nedokáže ochránit své zákazníky před těmito opruzovači, tak u takovéhoto oprátora nechci už být.

Díky za článek, aspoň mi google vyhledal tohle číslo :-) Volali mi ráno v 9, pracuji docela pozdě do noci, takže touhle dobou telefony opravdu neberu. Je docela k nasrání, že zasílání nevyžádané pošty mailem dnes česká legislativa řešit dokáže, ale prudiče, kteří vám volají několikrát denně, ne :-( Na jedné straně člověk podepisuje souhlas se zpracováním osobních dat kdekomu, ale na druhé straně je spousta osobních dat volně přístupná například na netu v živnostenském nebo obchodním rejstříku.

Dobrý den,
Taky mam nekolik výstupů s temito lidmi. Kdyz mi nabízeli hory doly poprvé, zvažoval jsem. Ale nejsem zrovna týpek, který se do něčeho bezhlavě vrhne.Kdybych neco potreboval změnit, udělám to dle vlastního uvážení, ne na základě stupidních hovorů a nabídek!
Ve slušnosti jsme se rozloučili,že si to do týdne nechám projít hlavou. No přesní jako hodinky, za týden znovu. To už jsem měl jasno. K ničemu se upisovat nebudu, Děkuji. No za měsíc volala jiná slečna a to samé. Já na to, že už jsem nabídku jednou dostal. Takže jsme se opět ve vší slušnosti rozloučili. Po třech měsících nový hovor. To už mě docela naštvalo, páč mi volali přesně ve 12:00, v době oběda. Jsou to neomalenci. Pustil jsem se do nich s tím, že před rokem T-mobile měl akční celoplošné nabídky SMS o předvánoční době zdarma. v dalším roce už takové nabídky nebyly. Tyto společnosti nemají zájem o to, jestli jsou s nimi zákazníci spokojeni nebo ne. Prostě to do nás všelijak hrnou hlava nehlava a hlavně to mají dobře spočítané. Vždy na to m budou dobře pouze oni! Je pravda, že za to ta slečna zcela jistě nemohla. A to nebylo všechnio. Jak jsem byl v ráži, tak jsem je napomenul, že už mi několikrát volali, že nemám o nic takového zájem a ať si u mne udělají nějakou poznámnku, že se mnou nemusí ztrácet čas! Asi to nepochopili, protože za měsíc další nabídka. To už ale neslušně típám, protože můj čas nehodlám trávit posloucháním keců a keců.
Taková je moje zkušenost.
MZ

Zmeškaný hovor 1.6.2012 10:00 tel. 724 163 325 :-)